onsdag 6. mars 2013

Ny favoritt!

Jeg er ikke en kaffedrikker, men derimot elsker jeg te!

 
Det blir en del kopper i løpet av dagen, spesielt på jobben...
Jeg sverger til den gode gamle Twinings Earl Grey,
men i det siste har jeg funnet en ny favoritt.

 
Nemlig licorice & cinnamon fra PUKKA. 
 Den er helt nydelig, og har en akkurat passe smak av lakris og kanel.
Helt perfekt for meg som elsker lakris :)
 

Også gjør det jo ikke noe at boksen er så dekorativ da.
Tar seg bra ut i kjøkkenhylla :p


Kos dere i kveld- med eller uten te!

Klemmer fra
Hilde Pernille

1 kommentar:

  1. Hei.

    Jeg kom tilfeldig over bloggen din på leting etter inspirasjon, og ser til stor glede at du faktisk "blogger fra nærmiljøet", vi holder nemlig hus på Rånåsfoss :)
    Jeg titter videre her hos deg!
    Hilsen Camilla

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...