søndag 31. mars 2013

Middag på restaurant "Bare Kos" og hjemme igjen!

Ja ja, så var vi hjemme på Haga igjen da,
etter en strålende påskeferie og klesvasken er allerede i gang.

I går spiste vi en aldeles nydelig påskeaften-middag
på restaurant "Bare Kos" på Beitostølen å det smakte rett og slett himmelsk!!
Ikke bare hadde de god mat, men det var utrolig koselig der-
så jeg knipset litt bilder.
Og for ikke å glemme den søte servitrisen vår!
Under kommer et bilderas av både interiøret og maten...
NYT! (for det gjorde vi)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Okse indrefilet med masse snadder!
I all begeistring over maten min glemte jeg å ta bilder av de andre sin mat.
(bortsett fra jentene sine)
Hanne bestilte Vegetarrett, mamma og pappa bestilte lam,
mormor bestilte torskerygg og Dag bestilte det samme som meg.
 
 
Mie Sofie valgte "Langbein"
 
 
Amalie valgte "Mikke Mus"
 
 
Dessert:
Til venstre: Mørk sjokolade med fersk ost og is
Midten: Osteanretning
Til høyre: IS symfoni (3 kuler med forskjellig is)
 
Sjekk ut facebook siden deres {HER}.
Er du på Beitostølen bør du absolutt ta turen hit for en middag.
 
Tommy og Bella: Vi har savnet dere da, håper dere er med neste år :)
 
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Nydelig mat ja, lokale og kontinentale råvarer :) bl.a. noen nydelige lokale oster

    SvarSlett
  2. Wow så flott resturant, så fint innredet og maten så himmelsk ut :D

    Ha en super ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    Pssst.. følg med på bloggen min idag, kommer en give away :)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...