torsdag 14. mars 2013

Muffinsformer og sugerør...

...begge i papir fra {Festfabrikken}.
 
 
Jeg handlet hos Festfabrikken i forbindelse med Mie sin bursdag,
og tok like så godt med litt fler muffinsformer og sugerør.
 
 
Jeg er jo veldig glad i svart og hvitt, så det måtte bli det!
Legg merke til den buede kanten på toppen- så søte...
 
 
Dag, min kjære har bursdag på mandag og vi skal feire han neste helg.
Da blir det verdens herligste cupcakes i superfine former...
 
 
Gammelt skap som vi har fått av svigermor- ELSKER DET!
Formene og sugerørene har fått plass i en trådkurv fra {Kremmerhuset}.
 
 
Oppskrift på verdens beste cupcakes finner du {HER}- jeg lover!!
 
Snart helg igjen, ukene flyr av sted.
Ha en toppers kveld :)
 
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...