torsdag 22. desember 2016

J U L E K A L E N D E R E N

2 luker igjen av årets julekalender!


 Tidligere år har jeg hengt opp pakkekalenderen i trappa eller på et "juletre" som har hengt på veggen diverse steder.
I år fant jeg inspirasjon på facebook gruppen
"Vi som elsker DIY-prosjekter og smarte tips" til å lage årets julekalender.


Jeg kjøpte 24 fyrstikkesker (ikke de aller minste) og har limt de sammen sånn at det blir små skuffer.
Oppi skuffene ligger det hint med hvor dagens luke er gjemt.
Jentene synes det er veldig stas!
De har julekalenderen sammen, ett hint men hver sin gave
(som for øvrig er helt lik - ellers blir det baluba)






I dag har jeg vasket huset (1.etg. - oppe skal jeg ta i morgen) og vi har vært i bursdag til Celine, kusinen til jentene.
Det er en årlig tradisjon at vi feirer bursdagen hennes hos pappa'n til Dag og Mona. Ungene pynter juletre og vi bytter julegaver. Alltid veldig veldig koselig!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...