onsdag 3. februar 2016

{ O M M Ø B L E R T }

Vel, det er ikke store ommøbleringen...
Jeg har byttet teppe, bord og flyttet litt på stolene og ble ganske fornøyd med det.


Bordet er smalere enn det som har stått her før og da fikk jeg plassert stolene ved siden av hverandre.



Tok bilder i helgen og da badet stua i sollys!





I et tidligere innlegg fortalte jeg at jeg skulle "operere" kjeven på mandag
som var denne uken. Jeg skulle skylle kjeveledd.
På fredag var jeg der for innleggelse og det ble foretatt en ganske grundig undersøkelse.
De kom fram til at en operasjon ikke ville gi noe bedring,
da OPG-røntgen viste funn forenelig med noe som heter Eagle's syndrom.
Sånn jeg forsto det så har en sene på hver side, som går fra tinningen og nedover blitt forkalket. Dette kan blant annet gi smerter i ansiktet og rundt ørene. Og dessverre er det ikke noe som gjøres annet enn at trening og fysioterapi skal gjøre hverdagen lettere.

Ship o hoi sa'n!

Ja ja, ønsker dere en fin kveld folkens...
Og, hvis noen av dere som leser dette har kjennskap til Eagles syndrom blir jeg glad for en mail med tips til det ene og det andre.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...