tirsdag 19. mai 2015

FORBEREDELSER TIL BURSDAG

Til helgen skal Amalie feires!!
Den 27. Mai fyller hun 7 år.
På lørdag blir det bursdag med venner utenom klassen først, så familiebursdag.
På mandag er det bursdag med klassen.
De er 3 jenter som skal feire sammen, alle har bursdag i mai.

 
Jeg sendte med Amalie et ark i sekken hennes
hvor jeg ba de tre jentene skrive favorittfargen sin.
Her er hva jeg fikk til svar:
 
AMALIE: BLÅ
ANNA: RØD
AGNES: GUL
 
Tja hva skal si, herregud for en fargekombinasjon!
Jeg klødde meg lenge i hode og funderte på hvordan jeg skal få dette fint sammen.
Men det ser ut til at det ikke blir så aller verst...
Fargerikt blir det jaffal!

 
Amalie gleder seg veldig og det tenker jeg de to andre jentene gjør også.


Bordkortene skal stikkes ned i jordbær tenkte jeg.

Nå er det ikke lenge til Grey's så da hopper jeg i slåbroken og ned i sofaen.
Fin kveld til dere!



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...