søndag 17. mai 2015

17. MAI-ISBITER!

Må starte med å si;
 
 
I går lagde jeg isbiter som vi skulle ha i drikken vår til frokosten i dag...
 
 
Du trenger:
Form til isbiter
(jeg kjøpte min på Jernia)
Jordbær
Bringebær
Blåbær
(Vann og fryser selvfølgelig)
 
 
Jeg delte bringebær og jordbær i biter, men brukte hele blåbær.
Legg dette i formen...
 
 
...hell på vann og inn i fryseren.
 
 
Ut kommer staselige isbiter i rødt, hvitt og blått.
 
 
Kjempegodt i blant annet champagne, som vi hadde til frokosten i dag...
 
Noen våte og kalde timer er unnagjort i 17. Mai-tog og på Framtun skole.
Ungene har kost seg tross regn og nå koser vi oss inne med fyr i ovnen.
Vi har ingen videre planer i dag og det er digg kjenner jeg.
Skal blogge litt om maten enten i kveld eller i morgen.
Vi hørs!
Fortsett å kos dere.
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...