onsdag 29. april 2015

O M M Ø B L E R I N G !

Lenge siden sist gitt, men det er en grunn til det-
jeg har nemlig ommøblert litt i det siste!
 
 
I 1 år nå så har vi hatt tv-stue i det minste delen av huset,
mens vi har hatt stue og spisestue i den største delen.
Jeg synes det var på tide å bruke det største rommet i huset litt mer
(for vi ser jo på tv) og bestemte meg derfor for å flytte om...
Og det er jo ikke baaaare å flytte ett par møbler,
da må bilder ned fra veggene og lamper ned fra taket.
Jeg har også malt veggene i stua lik som resten av huset.
Dag er ikke alltid like enig med meg når det gjelder alle planene mine,
men jeg har jo så gode argumenter at det blir som regel sånn jeg vil *fnis*
Jeg har gjort det aller meste selv,
bare fått hjelp til å henge opp taklamper og skru noen ting i veggen.
Mamma har hjulpet meg med å flytte møblene mens Dag var borte-
vi elsker sånt begge to så da går det bra da!
Ett av de gode argumentene mine er jo at han nesten ikke skal gjøre noen ting.
 
To be continued...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...