torsdag 9. april 2015

GODE BØKER

...er en fryd å lese!
 
 
Jeg elsker å lese, spesielt krim.
Jeg tør ikke se på skumle filmer for da tror jeg at det som skjer på filmen kommer til å skje med meg da den er ferdig- ha ha ha...
Derfor er bøker perfekt for meg, for litt spenning må man jo ha!
 
 
I påsken leste jeg ferdig "Sønnen" av Jo Nesbø- den var veldig bra...
Måtte ut å kjøpe ny bok påskeaften
og da falt valget på Jussi Adler-Olsens første bok "Kvinnen i buret".
Gud for en spennende bok, greide nesten ikke å legge den fra meg...
 
 
I lunsjen på tirsdag måtte jeg ut å kjøpe bok nummer 2 fra samme forfatter,
"Fasandreperne".
Blir ikke like mye tid til lesing nå som det ble i påsken,
men jeg gleder meg til fortsettelsen.
 
Er du glad i krim anbefales Jussi Adler-Olsen på det varmeste fra meg!
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...