torsdag 1. januar 2015

NYTTÅRSBORDET

I går var vi samlet 5 familier på til sammen 19 stk.
Vi leide klubbhuset på Haga Stadion og møttes der kl. 19:00 og var sammen til 01:00-
en kjempekoselig kveld for både store og små!
 
 
Alle hadde med litt hver, Katrine og Stine hadde med kalkun og saus, 
Karina hadde  med poteter og grønnsaker, Elin sto for dessert og snaks,
og jeg bakte kake og hadde med snaks.
Hver og en hadde med drikke.
En veldig fin ordning!
 
 
Jeg meldte meg frivillig til å dekke bordet,
så jeg var der borte på dagen i går og koste meg med det!
Vi gjorde det enkelt for oss selv så det ble papp og plast.
 
 
Granbar og sprayet eucalyptus.
Telysholderne fikk jeg i julegave fra Anita'n min...
 
 
 
 
Barna (bortsett fra de to minste) hadde eget bord.
 
 
Denne nydelige lille krabaten her på 8 uker var også med å feiret.
Sett noe så nydelig?
 
Med dette ønsker jeg dere alle sammen et riktig godt nytt år.
Måtte 2015 bli akkurat slik vi ønsker oss.
Klem fra
Hilde Pernille
 
 

2 kommentarer:

  1. Så hyggelig å kunne feire det nye året med flere :)
    Flott pyntet bord.
    Godt nytt år. :)

    SvarSlett
  2. Det var et nydelig bord, smart å slå seg sammen flere, hadde ikke tenkt at det kunne bli så fint i det lokalet, men mange år siden jeg har vært der :)
    Mange fine innlegg i bloggen din
    Jorunn

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...