søndag 25. januar 2015

KJØKKEN FØR OG ETTER

Kjøkkenet har vært ferdig en god stund,
men nå har jeg endelig fått laget ferdig innlegget.
Under kommer før og etter bilder fra forskjellige vinkler.
Har lagt ut bilder av kjøkkenet før,
men synes det er artig å se gammelt og nytt opp mot hverandre.
Forskjellen er ganske stor, eller hva?
 
FØR:
 
ETTER:
 
FØR:
 
ETTER:
 
FØR:
 
ETTER:
 
FØR:
 
ETTER:
 
FØR:
 
ETTER:
 
FØR:
 
ETTER:
 
FØR:
 
ETTER:
 
Bildet på høyre side henger så høyt fordi vi skal ha samme bilde av Mie under.
Dag skal bare lage ramme først...
 
FØR:
 
ETTER:
 
FØR:
 
ETTER:
 
FØR:
 
ETTER:
 
Vi har brukt samme kjøkkeninnredning som før, bare flyttet litt om.
Noen nye ting og ellers maling av både vegger, fliser, gulv og sokkel på kjøkkeninnredningen..
Vi er veldig fornøyd og kjøkkenet virker mye større nå som kjøkkenøya er ute!
 
Alt det brune er byttet ut med hvitt og grått- love it.
Lyst og fint, og masse benkeplass.
 
Helgen er på hell, håper dere har hatt en fin en.
Strålende kveld ønskers dere alle.
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. For en forandring! :D Moro å se det på denne måten, og jeg gleder meg til å se det live! ;)

    *klem*

    SvarSlett
  2. Du har din helt egne personlige stil og jeg elsker den!!!

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...