mandag 22. desember 2014

22. DESEMBER

Og 21 dager siden sist jeg blogget- huff, er elendig på blogging for tiden...
Desember flyr av gårde i en høy fart, og jeg rekker ikke å henge med på alt...
Men nå er det juleferie, så da er det en sjans for å få tatt litt bilder på dagtid og det gjorde jeg i dag!
 
 
Her i huset har vi ikke rød jul, selv om det for meg er selve julefargen.
Har prøvd igjen i år, men det passer liksom ikke her ;p
Julaften feirer vi hos mamma og pappa, og de pynter med rødt så da får jeg rød jul likevel.
 
 
Fjertreet som står på brettet har jeg laget selv av isopor og fjær.
Ikke alle her i huset som synes det er like fint, men jeg liker det jeg ;p
 
 
 
 
 
Skal prøve å være flinkere til å blogge framover!
Ha en fin kveld da folkens.
Vi har vært i 9 års bursdag i dag, spist nissegrøt og mange deilige kaker.
I går var vi i 2 års bursdag- så det har vært en koselig førjulstid til nå og bedre blir det.
ELSKER DENNE TIDEN!!
 
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...