mandag 1. desember 2014

1. DESEMBER

Hurra, hurra- endelig er desember her!!
Den aller, aller beste tiden på året, uten tvil spør du meg.
I går kveld hang jeg opp adventskalenderen til jentene.
 
 
Hadde "god" hjelp av Olaf når jeg hang opp,
han ville helst leke med pakkene og spesielt tråden...
 
 
Jentene var veldig fornøyd i dagtidlig når de åpnet opp første "luke".
De har hatt nedtelling til denne dagen i flere uker,
og det er like stas for meg som for dem!
I tillegg til pakkekalenderen har de fått Frost-kalender av mormor & besten-
superstas!!
 
 
Kalenderposene og tallene er fra Kremmerhuset.
Navnelappene har jeg laget selv.
Det blir lenge mellom hvert innlegg- liker ikke det altså,
men det er en kombinasjon at det er mye å gjøre og at det ikke er så morsomt
å ta bilder om dagen. Mørkt hele tiden og da synes jeg ikke bildene blir noe bra...
 
I kveld har vi endelig fått tatt bilder til julekort.
Det gikk ikke smertefritt for å si det sånn...
Når den ene er blid, er den andre sur.
Når den ene ser i kamera, ser vi bare det hvite i øynene på den andre.
Når den ene ler, gråter den andre...
"Kan vi være enige om at vi skal smile nå?"
"Jaaaaaa, men jeg vet ikke hvordan jeg smiler..."
Ja ja, vi får se om det ble ett bra bilde ut av de 100-ish jeg tok- ha ha.
Men de er gode disse trollungene da.
 
Ha en fin kveld folkens,
klem fra
Hilde Pernille
 

1 kommentar:

  1. Hahahaha, her var det knipsing i 5 minutter og om det ikke ble bra ville vi ta bilder fra året som gikk :P

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...