lørdag 8. mars 2014

S O V E R O M

...er månedens utfordring hos NIB!
Og jeg rekker den akkurat i siste liten.
 
 
Jeg er ikke så veldig fornøyd med fargevalget lenger på soverommet.
Tenke seg til at jeg har lyst til å gjøre om IGJEN, men bare noen små forandringer altså!
 
 
Nå som jeg stylet litt her i dag, så er det jo ikke sååååå verst alikevel synes jeg.
Men det må noen små forandringer til etter hvert.
 
 
 
 
Elsker sitatet på bilde over, fra Adam Sandler i "The Wedding Singer".
 
 
{HER} kan du se fler herlige soverom!
 
Vi har vært i bursdag i byen i dag, og feiret intet mindre enn syv stykker- meg deriblant!
Var veldig koselig, masse god mat og kaker.
 
Fin fin kveld til alle,
klem fra
Hilde Pernille
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Kan du ikke komme hit og male vårt soverom, før du tar ditt eget igjen?? ;)

    SvarSlett
  2. Vakre farger og interiør. Tenker du sover godt her. :-)
    - og gratulrerer med dagen som har vært!

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...