lørdag 14. september 2013

V E R D E N S F I N E S T E S I N K H U S...

...står på min tv-benk!!
Og det er fra {Keiserens nye trær}.

 
Jeg forhåndsbestilte for noen uker siden,
og tanken var at det skulle være julegave fra jentene til meg.
MEN, jeg hentet det på posten på søndag... 
Og kunne rett og slett ikke vente med å pakke det ut.
Det er aldeles nydelig vet dere!!
Så da får jeg bare finne på en annen gulegave fra jentene, uff så leit *knis*




Jeg må ha det på tv-benken, sånn at jeg ser det hele tiden...
Det er jo den veien man ser mest om kvelden ;p

Vi reiser snart til Sunne for å pakke sammen for denne sesongen.
Litt vemodig, men det går så fort til vi skal sette det opp igjen.

Ha en fin lørdag folkens!
Klem fra
Hilde Pernille
 

3 kommentarer:

  1. Heisann, ja det må jeg virkelig si, den var virkelig flott! Hadde sansen for den. Nyt lyset i høst mørket. Ja det er vemodig å pakke sammen det koselige camping livet , men går ført til vårs og ny sesong. Ønsker dere fortsatt god helg. Mvh may linn

    SvarSlett
  2. WOW så lekre :D

    Ønsker deg en fin Søndag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...