mandag 16. september 2013

Sånn helt plutselig...

...fant jeg fler gedigne agurker i kassene mine.
Jeg er helt sikker på at sist jeg så etter, for ikke veldig lenge siden-
var de bare mini mini.
Så utrolig moro!!
Jeg og Dag snakket om at vi ikke trodde det skulle bli noe av agurkene i år heller.
Fikk de ikke til sist vi forsøkte.
Så nå er jeg bare super-stolt!!
 
 
Og ikke nok med det, de smaker veldig godt!
 
 
 
 Og mens jeg først var ute med kamera, knipset jeg litt flere bilder av hagen.
Nydelige erteblomster, som lukter helt himmelsk.
Minner meg om barndommen, da vi hadde sånne hjemme.
 
 
 Og det har blitt mange gode sukkererter på de!
Denne typen skal jeg definitivt ha igjen til neste år.
 
 
 Gulrøttene trives også.
Disse her to trives så godt sammen at de vil lage flere gulrøtter *fnis*
 
 
 Nydelig lavendel har endelig begynt å blomstre...
 
 
 Og er plassert i nærheten av rosebusken, for å hindre lus på denne.

Uken er i gang, og jeg ønsker dere en fin en!!
Vi har kjøpt nye "bokhyller" i stua.
Disse monterte vi i går, jeg har dillet og satt på plass bøker.
Bilder kommer etter hvert.

Klemmer fra
Hilde Pernille

2 kommentarer:

  1. Så herlig med grønnsaker ein har dyrka sjølv og smaker dei jo mykje bedre og:)fine bilder du viser!
    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så moro! :D

    Dere får lære oss neste år. ;)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...