lørdag 14. juli 2012

Selvdyrket salat...

...smaker ekstra godt!!


Det er så gøy å kunne gå i den lille "grønnsakshagen"
min og plukke ingredienser til salat.
Vel, enn så lenge er det bare salaten som er klar.
Men den smakte fortreffelig til grillmaten i kveld.


Jentene har kommet hjem fra en ukes ferie i Valdres med mamma
og pappa (mormor og besten).
Det var så godt å se de igjen. I går startet vår ferie og,
3 uker med forhåpentligvis sol, bading, grilling, spill,
camping, minigolf, Tusenfryd og hjemmekos...
I kveld har vi kost oss med grillmat og backgammon :)


Vi har ikke fått brukt denne uteplassen så mye enda,
litt pga. været (det har ikke vært så veldig varmt).
Men mest fordi Dag har fjernet vepsebol nummer 2 under krakken i dag.
 Jeg er livredd veps, så det har vært helt uaktuellt å sitte der.
 Tre veps var på vei til huset sitt mens vi satt der, wææææææ.
Men de skjønner vel nå at det er borte!!


Jeg dyrker fler grønnsaker ute, og det skjer masse der om dagen.
 Så jeg skal vise dere resten en annen dag!
I dag har vi fått vasket skikkelig etter all rivingen i 2. etasje i går.
Så deilig å få bort alt støvet...
Bilder av fremdriften kommer også etterhvert.
Tror rett og slett jeg tar kvelden nå, natta :)

Klem fra
Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...