mandag 9. juli 2012

FRIMINUTT...

...er månedens utfordring hos NIB.
Denne uken er begge jentene med mamma og pappa på ferie,
så etter jobb har vi ett eneste stort friminutt vil jeg si,
he he, neida ;) Det er stusselig hjemme,
men vi skal bruke tiden fornuftig.
Og vi har nok av prosjekter begge to!!


Mitt friminutt er å kunne sette seg ned med en kopp te,
et blad eller en god bok , radio- og bare
nyyyyyte sommeren!
(Når sant skal sies har jeg ikke lest denne boken enda,
så jeg vet strengt talt ikke om akkurat denne er god.
Men det var så fine farger på den a gitt).


Pleddet må være med, det er jeg nesten avhengig av tror jeg.
Det er ikke fryktelig varmt her heller, så hvis man skal
sitte rolig ute om kvelden så er det godt å ha noe over seg :)


Og skal jeg være enda mer ærlig,
så hender det at bok og blad blir byttet ut med pc,
hvor jeg tråler interiørblogger!
(og kanskje bittelitt facebook da)
Men det kan jeg jo ikke ta bilde av ;p

Dette er mitt bidrag!
Du kan se flere "Friminutt" {HER}

Klem fra
Hilde



Du kan gå inn

2 kommentarer:

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...