fredag 20. april 2012

Yndlingsfargen min....


...er definitivt lilla!!!

Jeg elsker lilla.
Jeg elsker lysestaker.
Jeg elsker sølv.
Og jeg elsker Hortensia.
(Denne er fake)

Jeg kjøper Hortensia om og om igjen. Men jeg får den ikke til...
Noen som har tips til å holde liv i den lenger enn 1 uke, så tar jeg gladelig imot!

Jeg har hatt mye hvitt, beige og brunt i vinter- men nå trengs det farger...
Og da blir det lilla da :)
Jeg skal kjøpe disse stoffene og sy pynteputer av til sofaen.
Jammen sniker det seg ikke inn litt rosa og.


Stoffene skal jeg kjøpe hos Ellos og Stoff & Stil.
(Skal vise dere resultatet)

Vel vel, pizzaen er fortært og resten av fredagskvelden skal nytes i sofaen
foran tv'n med hele gullrekka :)

Ønsker alle en fortreffelig kveld.

Klem fra

1 kommentar:

  1. Flotte bilder,liker også lilla:) Hortensia er min yndlingsblomst,de må vannes hver dag. Får de for mye er det heller ikke bra,gjelder å finne en balanse. Men av erfaring så reiser de seg igjen selv om de har hatt det litt tørt. Da er det verre hvis de har stått for våte over lengre tid. Enkelte hortensiaer har jeg hatt i flere mnd. og andre kort tid. Tror nok kvaliteten varierer litt. Lykke til:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...