mandag 23. april 2012

Laksemiddag...

...ble servert i dag, med ihjelkokte grønnsaker og gamle poteter.
Ha ha ha, men det gikk da ned.
Jeg ble oppringt fra barnehagen på formiddagen i dag, om at Amalie hadde kastet opp.
Så vi har vært hjemme i dag. Da hadde jeg litt ekstra tid til middagen,
som resulterte i at det så bedre ut enn det smakte ;p



"Herregud, som du har pyntet da" var kommentaren fra Dag da han kom inn døren.
Hans måte å si "Så fint du har gjort det". Ha ha ha, jeg må le...
I morgen skal Amalie i barnehagen igjen, for det er gudsjelov ikke omgangssyken på henne.

Ønsker dere en fiiiin mandagskveld. Gleder meg til "Giertsen".
Kan bli litt pinlig i dag og, synes jeg har sett det på reklamen.

PS: Gjerde rundt tomta var ferdig i går. HURRA!!!

Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...