søndag 28. mai 2017

AMALIE 9 ÅR

I går ble Amalie 9 år!
Feiringen hadde vi på torsdag. Startet kl. 12 med klassen og venner, fortsatte med familien og holdt det gående til nesten 20:30.
En veldig koselig dag og bursdagsbarnet var storfornøyd med hele dagen.
Amalie hadde lyst på enhjørning bursdag og da ble det det!



Vi satte opp partyteltet i hagen, selv om det var meldt sol og fint vær.
Dag sitt hjemmesnekrede langbord med tilhørende krakker
er helt supert å ha til sånne anledninger.
18 stk. barn hadde god plass rundt bordet.






Vi lagde en liten "pølsebod", så ungene forsynte seg selv.


Etter pølser, gaveåpning, lek og moro var det klart for bursdagskake.
I år lagde jeg for første gang 2. etasjer.
Blir jo såååå mye finere og veldig morsomt å lage, men mye jobb!
Amalie var veldig fornøyd og jeg fikk spørsmål fra flere barn om ikke jeg kunne bake til deres bursdag og. Moro da...




Sammen med kake var det også gele:



Fornøyd bursdagsjente!





Til familieselskapet bestilte vi vårruller, lagde ris og salat til.


Amalie lagde krone til seg selv.


Bløtkake.


Cupcakes.



Alle kakene jeg bakte samlet!




Av oss fikk hun penger,
av lillesøster fikk hun rullesko og av alle dyrene fikk hun shopkins.

Da er vi ferdig med alle bursdagsfeiringer her for i
og det er helt greit kjenner jeg *flire*

Ha en god søndag folkens!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...