lørdag 17. september 2016

S O V E R O M M E T !

Soverommet hjemme riktignok!
Tidlig i våres fikk det en liten runde med maling, noe jeg har tenkt på lenge.
Jeg fikk et innfall av noe slag for noen år siden hvor jeg malte soverommet hvitt og LYSEBLÅTT, med blondegardiner i vinduet!!
Hodegavl laget vi også med LYSEBLÅTT stoff.
Litt usikker på hva som skjedde der, for jeg er ikke spesielt glad i blått.
Men hadde vel sett noe fint da... *flire*
Nå har det i alle fall blitt grått, i 2 nyanser 
og vi har fjernet hodegavlen og hengt opp bilder i stedet.


Vi stryker ikke sengetøy, gjør vi vel?? *FNIS*


Sengetøy krepp fra KID Interiør.
Bilderammer fra IKEA.
Poster i midten og til høyre er fra decenio.no.
Det til venstre er fra Kremmerhus. 
Hvite pynteputer med gull på fra Kremmerhuset.
Grå pynteputer fra KID Interiør.
Nattbord og fillerye har jeg bestilt på nett, men huskerr ikke hvor... 



Synes det bilde er så fint!
Drømmefangeren kjøpte jeg på marked i Spania i sommer- love it!



Lampene er gjenbruk og oppgradert.
Skal vise ved en senere anledning hvordan de så ut før.
Lampene er opprinnelig fra Ikea.


Vi er på hytta i helgen og koser oss her!
Håper dere gjør det og.
 G O D  H E L G !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...