søndag 6. mars 2016

{M I E 5 Å R}

På tirsdag 1. Mars ble Mie 5 år!
En dag hun har ventet såååå lenge på.
Hun har ventet enda lenger på feiringen, som var i går...


Det var Elsa-party til tusen!


Vi startet med barnebursdag kl.13 og familiebursdag fra kl. 16.
Så det var full rulle hele dagen...




I barnebursdagen serverte vi pølser, gele og Elsa-kake:





På fredag bakte jeg fra kl. 08:00-17:30!
Bløtkake og ostekake til familiebursdagen startet jeg med først
for jeg visste at de kakene greier jeg fint.
Denne Elsa-kaken derimot var jeg usikker på hvordan jeg skulle få til
og tenkte at det var greit å ha den til slutt,
så jeg kunne knote så lenge som behøvdes.


Jeg brukte litt tid for å si det sånn og holdt på å gi opp, men er glad jeg fortsatte. 
Ble veldig fornøyd med resultatet!


Til familieselskapet lagde jeg ostekake og bløtkake.




Jeg elsker å pynte og bake til bursdager, så jeg gjør dette her fordi jeg vil!!
Man har bursdag 1 gang i året og da er det vel lov å gjøre litt ekstra stas på den man er glad i?



2,5 time med barnebursdag går unna i en fei og de rakk så vidt å fiske etter godteposer før de ble hentet.




Mie var strålende fornøyd med hele dagen!
Så det var en lykkelig 5 åring som sovnet i går kveld.

Ha en strålende søndag kveld folkens.

Amalie har bursdag i mai og hun vil ha Minions-bursdag.
He he, godt det er forskjell på dem *flire*








5 kommentarer:

  1. WOW!! SÅ fint!! Kan du leies inn? ;)

    SvarSlett
  2. Flotte kaker og alt! Er det marsipan eller fondant på dukke kalen? Og hvor har du fått tak i dukka som er ferdig påkledd? ��

    SvarSlett
  3. Nydelige kaker og pynt! 😊
    Har du brukt ferdig farget marsipan eller fondant på elsa kaken?
    Og hvor har du kjøpt elsa dukka som er ferdig påkledd?
    Og de fine elsaviplene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei,

      Jeg har brukt ferdig farget sukkerpasta/fondant på Elsakake 👍
      Elsa dukken hadde Mie fra før men den er nok kjøpt i lekebutikk.

      Vimplene bestilte jeg på Etsy og man printer ut og klipper til selv 😀

      Slett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...