torsdag 15. oktober 2015

SAVON LIQUIDE FRA KØBENHAVN

Torsdag morgen, for en uke siden, kl. 06:15 var jeg, mamma og pappa på vei...
I Oslo plukket vi opp søster og satte turen for København med bil!
 
 
Mamma er ikke så glad i hverken fly eller båt, så da ble det bil.
Det tok ca. 7 timer kjøring.
Jeg brukte tiden til soving og lesing om hverandre...
 
 
 
Husker dere jeg fortalte for litt siden at Amalie knuste den forrige såpen min?
Var nemlig innom Illums Bolighus i Køben og da måtte jeg bare kjøpe en ny.
Denne gangen er den plassert på kjøkkenbenken, så kanskje den kan stå i fred... *fnis*
 
-Gammel kiste fra Loppis i Sverige-
-Lys fra H&M Home-
-Boks med hodeskalle og boks med lokk fra Kremmerhuset-
-Glassbrikker i kork fra Nicolas Vahe-
 
Vi koste oss i Køben masse med mat, shopping, tur i Tivoli, mat, shopping og mer mat og shopping...
Jeg har til og med lært meg å hekle på turen, snille og tålmodige Hanne.
Jeg er i gang med tøfler!
 
 
Snart helg igjen...
 
Ha en strålende kveld folkens!!
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...