lørdag 11. juli 2015

S T U E N R. 2

Der som tv-stua var før er det nå blitt en liten stuekrok.
Det er jentene som bruker den mest. De sitter her å ser på iPad, bygger og leker med lego.
 
 
Jeg har nylig malt bordet fra hvitt til grått.
Det lille bordet under bilde av jentene låner jeg av Ole Kristian, broren til Dag.
Bordet er etter hans farmor og var litt slitent.
Beina var i gull, mens bordplaten var hvit- jeg har da sprayet beina,
laget ny bordplate og malt den. Selv om jeg bare låner det,
har jeg fått lov å pusse det opp. Snille Ole Kristian!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Etter noen dager med regn og dårlig vær har det vært deilig med sol igjen i dag.
Har egentlig bare suset rundt og ikke gjort så mye, rett og slett bare hatt ferie.
 
Ha en fin kveld!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...