søndag 17. august 2014

Mer oppbevaring på badet!

Vi har ikke akkurat hatt så mye skap- og hylleplass på badet,
så det har i grunn vært litt etterlengtet...
I går var vi på Ikea og handlet ett par skap, pluss at jeg har satt inn ett par hyller.
Nå har vi masse oppbevaring!!
 
 
Hyllene har jeg tidligere brukt som bokhyller i stua.
Da vi gjorde om der, ble disse litt til over og ble plassert i kjeller'n-
men nå har de altså kommet til nytte igjen...
 
Sånn så det ut her før:
Veldig gammelt bilde det her da, til og med før vi malte badekaret..
 
 
 
 
Sebra-bilde er Amalie sitt, men vi er så heldige å få låne det i hele 90 dager!! *flire*
Hylla som tidligere hang på veggen har etterlatt seg en del hull i flisene
(til Dag sin store fortvilelse).
Jeg lovte han at jeg skulle fikse disse hullene,
ingen av de skal synes da jeg er ferdig med omgjøringen sa jeg!
Og vi kan ikke se et eneste hull gitt, godt dekket av Sebra-bilde til Amalie!!
*klapp på skuldra*
 
 
 
Her er høyskapene vi kjøpte i går og her er det plass til masse, herrrrrlig...
 
 
Har ikke noe bilde av hvordan det så ut på hele denne veggen tidligere, men man skimter litt av det i speilet under:
Også et gammelt bilde, før vi malte benken ved vaskene...
 
 
Da Dag og jentene var på Mallorca røyk kjøleskapet vårt!
Det har vært mye ulyder i det en stund, så vi har på en måte gått og ventet på dette...
Og vi ble enige om at når det ryker skal vi starte å gjøre om litt på kjøkkenet.
Vi har ikke lyst på kjøkkenøy lenger,
da den gjør kjøkkenet så mye mindre enn hva det egentlig er!
Og i går startet Dag på omgjøringen, øya er borte og kjøkkenet er såååååå stort.
Vi trenger ikke kjøpe noen moduler, kun noen overskap, ny benkeplate og selvfølgelig nytt kjøleskap.
Jeg starter med å male i morgen kveld, gleder meg til å få bort det beige og brune på kjøkkenet- velkommen lyse farger!!
 
I morgen starter Amalie i 1. klasse, det blir en spennende dag for oss alle.
Mie Sofie starter i barnehagen etter hele 8 uker ferie, og det blir jo uten Amalie.
Så det blir forandring for henne og!
Begge sovnet tidlig i dag, så da er de uthvilte og klare for hverdagen i morgen.
 
Nyt folkens- det skal jeg,
klem fra
Hilde Pernille
 
 

1 kommentar:

  1. Å lykke med så masse skap
    mangelvare her også...
    ja nå er kverdagen her
    og det kjennes godt
    super flott ble det på badet.
    gleder meg til å se kjøkkenet
    kos deg
    klem Eli:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...