søndag 27. juli 2014

FERIETID!

Det er jammen i meg ferietid på bloggen også om dagen.
Vi koser oss max med ferie, og for et fantastisk vær det er!
Helt herlig og veldig fortjent...
 
 
Vi er på campingen i Sunne,
men var en tur hjemme tidligere i uka og da tok jeg litt bilder.
Den første ferieuken min var jeg på jentetur til England,
og mens jeg var der snekret Dag på terrassen.
Han har laget, beiset og satt opp levegger.
Vi har tenkt til å ha spisemøbler her og ha "glasstak" over,
sånn at denne kroken kan brukes selv om det regner og blåser.
 
 
 
Dag har også laget blomsterkasse,
plantet klatreblomster og andre blomster, og pyntet med hvite stein.
Er han ikke bare helt herlig??
Flinkeste og snilleste gutten min!
 
 
 
 
 
Ha en strålende søndag!
Vi skal nyte siste ferieuken til det fulle...
 
Klem fra
Hilde Pernille
 

2 kommentarer:

  1. En fantastisk uteplass du har, elsker alle detaljene. Det etnisk/ afrikanske stilen:) !!! Flinke deg!!
    Ny sommeren, i morgen er min ferie over for i sommer:) Stor klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Ah....kan Dag ta en uke ferie her? :D

    *stor klem*

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...