søndag 11. mai 2014

Sofa nr. 2...

...står i den nye tv-stuen vår!
Sånn vi har møblert huset nå er det faktisk Dag som har foreslått, noe jeg var negativ til en stund før jeg fikk tenkt meg godt om *flire*
Og nå er jeg bare happy for at vi har en egen tv-stue!
 
 
Her er veggene malt i fargen DIS- liker den så godt!
Denne fargen har jeg planer om å ha på kjøkkenet og i gangen (oppe og nede)-
egentlig alle vegger vi i dag har fargen Delikat.
Begynner å bli litt lei de brune tonene kjenner jeg...
 
 
Har jo veeeeeldig lyst til å male parketten her i samme farge som stuegulvet,
men foreløpig (jeg sier foreløpig) har jeg blitt totalt avvist på det forslaget!
 
 
Sofaen er fra A-møbler, og vi er superfornøyde!!
Veldig god å sitte i- fast og fin.
Putene på toppen kan vippes opp og reguleres i flere forskjellige vinkler.
Kan vise dere en annen gang.
 
 
Brettet på bordet har fått noen runder med kobber spraylakk,
det var tidligere litt sånn slitt sølvaktig.
Lysestaken til høyre er også sprayet, hvit og sort- den var tidligere sølv.
 
 
Bildeveggen av gulljentene Amalie og Mie gjorde jeg ferdig på fredagskvelden.
Hodeskallen må være med, mest fordi jeg digger hodeskaller.
Men de er jo noen små pøbler innimellom, så den kan godt være symbolet på det!
Da blir det litt motvekt til alt det fine som står skrevet om de i rammene *fnis*
FINE FINE GULLJENTENE VÅRE *smask*
 
 
Rommet her er ganske lite, så det går i lyse toner.
Har ikke tenkt til å ha gardiner her, men det kommer noe mer opp på veggene etter hvert.
Det henger lameller i vinduet, veldig kjekt å stenge mørket ute på kvelden.
 
 
Ved siden av bildeveggen skal vi ha en hylle fra Ikea.
Har vært der to ganger i det siste, men hyllen har vært utsolgt begge gangene.
Krysser fingrene for at den snart kommer inn igjen...
Stuebordet er malt i hvit høyglans, samme som spisestuebordet og bordet i stua.
 
 
Fin boks fra Kremmerhuset som vi har alle fjernkontrollene i.
 
JUST BE COOL og ha en strålende søndag fininger!
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Så herlig stue.. Likte veldig god bordet ditt og den fine bildeveggen :)
    Gråfargen på veggen var også lys og fin :) Harmonerer veldig med sofaen.
    Ønsker deg en fin kveld

    SvarSlett
  2. Flinke deg!!! Dette var virkelig en lekker krok, helt min stil!! Elsker de brune/ gyldne innslagene mot det svart/ hvite:) Tommel opp!! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. LIKER!! Synes stilen din er så flott, du inspirerer meg :-)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...