onsdag 23. april 2014

TAPET I STUA!

For rundt et år siden vant jeg gavekort på {Photowall}.
Litt over halvparten av gavekortet brukte vi på bambi-tapet på rommet til Mie.
Så har ikke helt visst hva jeg skulle bruke resten på,
før nå- da vi har pusset opp litt og gjort om i stua!
Da var det på jakt etter det PERFEKTE tapetet.
 
 
Det er utrolig mange fine tapeter hos Photowall, så det er jo litt vanskelig å velge.
Jeg har bestemt meg mange ganger-
men er så glad for at valget falt på denne vakre svanetapeten!
Lekker, eller hva??
Alle er veldig fornøyde altså, ikke bare jeg *flire*
 
 
Stuebordet er på plass, ferdig malt i hvit høyglans.
Tidligere var dette bordet litt sånn chabby-chic hvit...
 
 
 
 
Nå bare gleder jeg meg sånn til at sofaen kommer, vet fremdeles ikke når-
men da er stua ferdig!
Ha en fin fin onsdag folkens.
Jeg skal spraye litt kobber i dag- woop woop.
Klem fra
Hilde Pernille
 
 
 

2 kommentarer:

  1. WOW, Hilde!!! :D

    Du er spenstig!!

    Så fin ♥

    SvarSlett
  2. Den var lekker og spenstig. Må være herlig å sitte ned å slappe av med den i bakgrunnen ��

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...