fredag 19. oktober 2012

Tusen takk, og kjøkkenhylle!

Først må jeg bare si tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger
både på bloggen og facebook på puta som vi lagde i bursdagsgave til mamma.
Jeg er overveldet,
og superglad for at noe av det jeg legger ut kan inspirere andre!


Så til kjøkkenet...
Her skjer det ikke mye, sånn interiørmessig altså.
Har ryddet og ommøblert på den ene hylla.
Jeg ble litt inspirert når jeg kjøpte denne hvite pyntekålen. Jeg synes de er så kule!!


Jeg ønsker meg veldig nye gardiner på kjøkkenet.
I dag har vi hvite "lin-aktige" liftgardiner,
og de har hengt oppe siden vi var ferdige med oppussingen.



Det begynner faktisk å bli noen år siden,
så jeg føler veldig for å la de få hvile litt i skapet.
Tror jeg ønsker meg en kappe, eller kanskje cafègardiner.



(Det var da veldig så gult lys det var i denne lampen, må bytte pære ser jeg ;p)
hadde et innlegg på lørdag, som jeg synes var veldig nyttig.
Hun skriver blandt annet at man kan tenke litt "utenfor boksen" når man tar bilder.


Man behøver ikke alltid ha kamera inntil øyet.
Plasser kameraet der du vil, uten at du lar ditt eget øye sette begrensninger for det.
Og knips i vei!


Kjempesmart, for det hender jo at man blir litt låst.
Så på de tre øverste bildene har jeg gjort nettopp dette.
Jeg synes det ble kule bilder.
Over: Salt- og pepperbøsse etter farmor! Såååååå søte :)


Tipset til Stine skal jeg ta med meg når jeg tar bilder framover!

Jeg håper på litt oppholdsvær i helgen, sånn at jeg kan ta bilder ute.
Både av blomsterbedet som jeg har laget, samt av huset vårt!
Har nemlig tenkt til å lage et "før og etter"-innlegg av huset utvendig.
Det er stoooooor forskjell det ;p

God helg folkens!!
PS: Om du vil følge meg på facebook, så finnes jeg {HER}.

Klem fra
Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...