torsdag 29. mars 2012

På skiltet i gangen står det...


Having someone to love,
is family.
Having somewhere to go,
is home.
Having both is a blessing....

Skiltet fant jeg i en koselig butikk i Gamlebyen, i Fredrikstad på sommerferie i fjor.


I gangen har vi fliser på gulvet, som er kjøpt hos Megaflis. Veggfargen heter Delikat.
Gangen er i tilbygget, skille mellom nytt og gammelt går bak kommoden.


Vi er så heldige å ha fått denne fine kommoden av svigermor.
Jeg synes den er utrolig fin sånn den er; gammel, slitt og har sjel.
Så den forblir nok sånn.
Den rommer masse, alt fra undertøy, sokker, sko og uteklær til jentene.


Tarketten på gulvet er i valnøtt, og da vi bestilte trappen ga vi med en tarkettbit,
slik at vi fikk samme fargen på trappen. Denne er fra Fagtrapp.
Angrer kanskje bittelitt på at vi ikke valgte tett trapp,
da det bøsser masse ned på lekeplassen til jentene.
Men vi valgte å ha åpne trinn, fordi det ville blitt veldig mørkt ellers.
Så da får man bare støvsuge litt oftere da...


Døren til høyre er inn til badet, og til venstre er vaskerommet.
Speildørene på garderoben gjør at gangen virker større - genialt!
Det som ikke er fullt så genialt er små søte klissete fingre som setter spor overalt.
Men, man kan ikke få både i pose og sekk,
så jeg tar gjerne med fingeravtrykk av gulljentene mine :)



Oooops, ser at den ene pæren har gått.
Vi har to sånne lamper i gangen, en i hver ende.
De er kjøpt på LIVING.
Jeg liker lampene veldig godt, og det gjør sannerlig edderkoppene også,
helt geniale å lage spindelvev i...
Også er de jo så fryktelig enkle å rengjøre;
3,5 meter takhøyde med mine 154 cm. He he he... 

Ha en toppers torsdag, snart påskeferie - jippi!!

Klem fra



1 kommentar:

  1. Hahaha, synes jeg ser deg vaske her ja.... *ler*

    Vi har jo tett trapp opp, og åpen trapp ned, og det er utrolig hvor mye støv som faller ned i kjelleren. :/

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...