torsdag 2. mai 2013

Denne herligheten...

...fant jeg på Europris her om dagen!
Så fin da *smile*
 
 
Den er litt for mørk sånn den er til der jeg har tenkt til å ha den,
så jeg har sprayet den hvit.
Men det ble mislykket gitt. Buddhaen er som dere sikkert ser i stein,
så sprayen bare trakk seg inn.
Hmmmm, liker ikke! Så da får jeg male den da, og håpe det blir bra.
 
 
Går noen dager mellom hvert innlegg nå, men holder på med flere ting samtidig.
Så snart har jeg masse å vise dere!
 
Ønsker dere en fin torsdagskveld.
 
Klemmer fra
Hilde Pernille
 

2 kommentarer:

  1. GOD KVELD SKJØNNE PERNILLE
    SÅ TØFFE DEN VAR
    NATTA KLEM TIL DEG
    KLEM ELI;)

    SvarSlett
  2. Så fin! Europris har jammen fått utrolig mye fint de siste årene!!
    Håper det blir bra med maling da :)

    Ønsker deg en FIN helg,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...