lørdag 4. mai 2013

Grønne planter...

...er et must nå.
 
 
Jeg har i grunnen kvittet med en del,
og fant plutselig ut at jeg ikke hadde en eneste grønn plante i stua.
 
 
Nå skal jeg velge mine planter med omhu, og denne her var jo så søt da.
 

Helgen er godt i gang!
I går feiret vi bursdagen til søster,
og nå er vi i Sunne for å fikse siste rest før sesongen braker løs ;p Jeeeeey!!
I morgen tidlig reiser vi hjem og jeg har planer om å få malt litt.

Fortsatt god helg folkens- nyt.
Klemmer fra
Hilde Pernille

3 kommentarer:

  1. Grønne planter er jo på full fart inn igjen,hadde alltid masse før og nå begynner eg å ta inn eg og,tilogmed kjøpt husfred:)
    Fine bilder hos deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så søt ♥

    Vi vil gjerne ta en tur til Sunne i sommer!! ;)

    SvarSlett
  3. Så fin plante - jeg er helt avhengig av planter rundt meg or og trives.. men etter en lang vinter er noen av dem litt løene så må nok kaste noen og få inn litt nytt :D

    Ha en fin Søndag,
    Klemmer fra Jatt♥

    PS: Gavedrysset på bloggen min er igang - du er ♥lig velkommen til og delta!:)

    SvarSlett

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...