søndag 23. desember 2012

Julepyntet tre...

Endelig kan man bare slappe av, snart!
I år har jeg virkelig bommet skikkelig med planleggingen...
Tidlig i november skrev jeg at jeg pleier å være ferdig med pakker og
julekort til 1. desember, slik at resten av desember bare kan nytes.
Men i år skar det seg skikkelig, og jeg er enda ikke ferdig med innpakking
av pakker- makan!! Vet ikke helt hva jeg kan skylde på heller ;p


Men men, jultreet pyntet jeg og jentene i dag tidlig. Ble så fint da!
Her pynter vi med julekuler i flere farger- lilla, rød, gull, sølv.
Jeg har tidligere skrevet at jeg skulle moderere meg litt med det røde i år,
men i dag kom det mer rødt fram.
Jeg kjenner at for meg er jula RØD :)


Når "kvelden før kvelden" starter på tv i kveldskal jeg være helt ferdig med alt...
Og dere, vi feirer ikke julen her hjemme heller, he he he.
Så hva stresser jeg med?
I morgen tidlig drar vi bort til mamma og pappa, hvor Hanne, Tommy,
Bella og mormor også er. Vi tilbringer hele dagen der med
"Tre nøtter til Askepott", tegnefilmer og nissegrøt med mandel i. 
Og fortsetter med julemiddag og pakker.
Det er virkelig JUL for oss :)


Kos dere masse kvelden før kvelden.

Juleklem fra
Hilde Pernille

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På grunn av mye spam-kommentarer, er jeg nødt til å ha ordrebekreftelse på kommentarene- beklager dette.
Håper du likevel legger igjen spor etter deg.
Det settes stor pris på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...